berilmt Hanımlar selam, ilk bebeğime hamileyim. Şu an 36+4teyiz. Siz kaç artı kaçta doğum yaptınız? Hamilelikten bıkmış durumdayım, sizin bebişler ne zaman geldi merak ediyorum 🥺
Kalbiimde2can berilmt Evet canim sagolsun oglusum yormadi beni hemen geldi karisi bütün hamislerin basina insallah rabbim bize kolay dogum nasip etsin insallah❤🤲🏻
Nazendehanim berilmt evet risk olmasın diye suni sancıyla doğum kararı aldık , hayırla sağlıkla kavuşun yavrunuza
hunilimom Poyrazaren 2. İse evet o haftalarda ama.ilk için sezeyan yapmıyorlar bı hastalık normal doğuma engel bişe yoksa