HipnozX benim ilki 36 da olmustu 12 kasım doğumlu oda 15 aylık olacak
plansız olmustu o sebeple bizde bu sefer bekleyelim 39 girerken olsun diye düşündük 😇 bakalım erken gelmek istemezse tabi daha 8 gün var 🙊 hayırlsıı ile rabbim sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağımıza aldırsın inşallah ilk bebeğimde