HipnozX bende 39 a girerken haftaya cuma sezaryen günümüzü aldık 10 Şubat 💓 rabbim nasip ederse bakalım 😇 sağlıcakla alalım inşallah bende bi korku başladı ilk sezaryenimde aniden doğum olduğu için hiç anlamamıştım şimdi nedense planlı olunca bi korkmuyor değilim🙉