Mutlulugummm hiç belli olmuyor, ekşi kız tatlı oğlan derler ama ben kızımda yaş pasta aş ermiştim. Oğlumda da tatlıdan nefret etmiştim biri çikolata diyince midem bulanıyordu 😂 ve bol turşu yiyordum 😂 şimdi et ve kahve hariç zaman zaman hepsini canım çekiyor 😂😂😂 bakalım ne olacak mercimek 😍