Mutlulugummm Kızlar 8+4 haftalik hamileyim canim bi ekşi çekiyo bide tatlı benim gibi olanlar bebisinizin cinsiyeti nedir ☺☺
Ftmskry Mutlulugummm eksi kiz tatli erkek derler bende cok eksi yiyorum bakalim 12+3üz cinsiyetimiz ne olacak😂
Benay Mutlulugummm ben ekşi de tatlı da yedim erkek oldu nasip meselesi bacım bu kalbinden geçen ne ise rabbim onu nasip etsin benim içime oğlan doğuyordu oğlan oldu annenin hissiyatı doğru çıkıyor derler
ebru23 Mutlulugummm ben tatli cok yedim eksi mide eksimem oldugu icin pek sarmadi ya ki ben o kadar tatli sevmem yani tatlici degilim.
Ezgiiiiia Valla ben de öyleydi, iştahım o kadar çok vardı ki midem alt üst oluyordu 🤣 sonra bit tiksinme geldi herşeyden. Sımdı sadece ekşi yiyorum🙈 21 haftamızdayızzz ve erkek bibişşşşş👶🏼😍❤️
Neblem Canim ye eksiyi dogur ayseyi demisler ama artik inanmiyorum 😁 Tatli hic canim cekmiyo sade eksi cekiyo dun doktor kontrolum vardi 12 haftaligim erkege benziyor dedi 😀
Nesibeee Bende kızımda çok tatlı yedim bunda ekşi çok seviyorum erkek bu hayırlısı sağlıklı olsunda 😉
Mutlulugummm Kızlar ben kız olsun istiyorum niyeyse takmışım illâ mini mini etekler muz çoraplar giydircem😂🤣🤣
Aysen971 Bende devamlı limon yerdim kız diyordum hep 😂 ama paşamız geliyor inşallah 11+0 haftada öğrendim cinsiyetini ben şuanda 20+2 selam 🙏🏻🙋🏻♀️
Ayseguls Ben başlarda bir kaç ay hep ekşi ve tuzlu yedim fakat erkek cinsiyeti. 😂 bence hiç alakası yok bu tür şeylerin
mervehamiatalay Mutlulugummm bende oyleydim ama genelde eksi yiyordum kiz oldu aman sacma sapan seyler canim cokda inanmamak gerek 😊
LinaDuru Hiç belli olmuyor ki bana da ekşi erkek dediler deli gibi ekşi yiyordum. Hatta bişey yemiştim adını söylemeyim o kadar ekşiydi ki dilim bogazım kanamıştı o kadar fazla yemiştim. Ağzımdan kan gelene kadar farketmedim 2 gün konuşamadım. Ama sonuç bir prenses çıktı 😁