He birde ilk gebeliğimde hiç bir belirti yoktu. Yani adet sancısı bile hissetmedim hamile olduğumu duyunca çok şaşırmıştım. İkinci gebeliğimde resmen filmlerdeki gibi baş dönmeleri yaşamaya başladım. Halsizlik yorgunluk noluyor bana diye genel bi kontrole gittim de öğrendim. İkisi de kız 🤗 yani anlayacağınız her hamilelikte farklı belirtileri de farklı🥰