beş para etmeyen bir hastane burada binde bir iyi gelen insanlar var yorum yapan, kendinizi kandırmayın benim de böyle olur diye sonra pişman olursunuz, çok kötü bi hastane hiç göründüğü gibi değil, 21 gün yattık dr dan temizlikçisine kadar rezil bi yer hiç takmıyorlar, kanlı çarşafta yatırıyorlar sürekli çarşaf yok diyorlar, temizlikçi elindeki bezle hem tuvaleti hem odayı temizliyor lavabonun içine soktuğu bezle yemek masanızı odanızı herşeyi siliyor. Kendimiz eve gelip çarşaf yıkadık sürekli, evi hastaneye taşıdık resmen, ağrılı olan insanı azarlıyorlar bilmiyorum Allah düşürmesin eksik etmesin, bizim mecburiyetten oldu mecburiyetiniz yoksa başka hastane seçmenizi tavsiye ederim.