Nur__hr çam satıra da geçen sene düşük yapmıştım ve acildekilere düşük yaptığımı kanıtlayana kadar 3-4 kere kan kaybından bayılmam gerekti ..en sonunda düşüğü tuvaletlerinde yaptım da bi zahmet bana inanıp kolumda serumla 45 dk sandalyede beklettikten sonra odaya alma gereği duydular … yaa orda yaşadığım rezilliği ve travmaları atlatmam bir yılımı aldı .. ki atlattığına emin bile değilim … canlı canlı kürtaj yapıp bir de bağırıyorum diye azarlandım , bitince tekerlekli sandalye bile vermediler sürüne sürüne odama gittim tek başıma … artık o hastanenin adını duyunca bile iğreniyorum ..