ilkerbu Benimde 5 haftada yoğun kanamam oldu 7+5 deyim şimdi. Kahverengi lekeler devam ediyor. Doktor normal olduğuu bir çok hamilelikde raslandığını belki sonuna kadar da devam edebileceğini yani tehlikesiz olduğunı söyledi. Ama benim zaten tüp bebek olduğundan progestan iğne kullanıyordum 12. Haftaya kadar devam edeceğim. İlki öyle olduysa buda olacak diye bişey yok içini ferah tut.