Cisel öncelikle allah yardımcın olsun, seni o kadar iyi anlıyorum ki.. bende de 10 gün sonra gel demişlerdi, bugün son yrn gidicem. Sakin kalmaya çalışıyorum ama kolay değil. Şunu unutma her şey allahtan, okumuşsun madem biliyosundur boş gebeliği. Anneden ya da babadan gelen hücrelerin birinde sıkıntı olmalı ki döllenme embriyoya dönüşmesin yani boş gebelik olsun. Sakat bi çocuk dünyaya getirmektense boş gebeliği tercih ederim. Tabiki tercih meselesi değil bu ama o çocuğun yaşayamayacaklarını düşününce kötü oluyorum. Çok çok zor bunları kabullenmek. Dediğim gibi her ne olursa allahtan, sınanma şeklimiz bizimde bu. Bugüne şükredelimki yrn gönlümüze göre versin. Biraz fazla teslimiyetçi kaderci diyebilirsiniz, ama inan birazcık olsun rahatlamanın başka yolu yok. Benim son bir, yrn olumsuz da dönebilirim, duam hayırlısı, hepimiz için.