Nhlhmz11 Sevvl siz çok pahalı vermişsiniz , bende özelde oldum doğum paketim olduğu için yarısını verdim , 150 miydi neydi beş hafta önce .
Nhlhmz11 papatyakokusu hamileyken 28 haftada bir kan testi yapılıyor doktor bakıyor gerek görürse kan uyuşmazlığı iğnesi vuruyor , doğumdan sonra da eğer bebek pozitifse ikinci iğne vuruluyor
Zeynepyeniay 2 hafta önce test yaptırdım negatif çıktı teste 10 tl iğneye 250 tl verdim özelde yapıldı. 14 haftalık hamileykende kanamam olduğu için yapıldı. 2. Hamileliğim şuan. İlk hamileliğimde doğumdan hemen sonra yapıldı
05fatma Mrvbnbg2208 ilk önce gebeden kan istiyolar açlık tokluk kanı sonra yatış verip iğneyi yaptırıyorlar
Simya sedaunaltun ben 2 hafta olmadı yaptıralı eğer sigortan varsa ücretsizmiş bende burdan görüp 800 tl ile 1000 tl arası öderim diyerek gittim ama ‘ ÜcretsiZ ‘ bir şekilde oldum iğneyi enjeksiyon ücreti dahi almadılar özel hastaneye gidiyorum.. Hatta cok şaşırdım emin misniz diye sordum sgk lı oldgm icin ücretsiz dediler.. Öyle özel ssğlık sigortam filan yok ..
Beyzag Sevvl benim 10.haftamda kanamam oldu diye yaptı birde 28.haftada yaptiracaksin dedi büyük ihtimalle sende yaptırırsn
Sevvl Beyzag bana şart değil vurulmasa da şyi o kadar şyi bir iğne değil dediler 2. Doğumdan sonra vurulabilirmiş
Sevvl Beyzag riskten değil canım her doktor bunu doyor 1. Zorunlu 2. Doğumdan sonra veya isteğe göre hamileyken vuruluyor acil olan ilki, demekki hastaneden hastaneye değişiyor hem polsan hem sgk yınede 1000 tl verdik oda ekom ayında