bendiyebiriii sedaunaltun devlette ücretsiz yeni oldum pazartesi günü. 2 iğne var satışta olan kendiniz almak isterseniz biri 1300 küsür biri 1500 küsürdü sanırım
haticey4 sedaunaltun merhaba ben iki hamileliğimde de 28.haftada devlet hastanesinde oldum, doğumdan sonra da bebekle kan grubunuz aynı ise vurmuyorlar farklı kan grubundan olunca iğne vuruyorlar.
Sevvl MeltemEA canım emin misin imkansız bir sürü hastaneye sorduk biz biraz daha uygununu bulmak için ne 50 sı kız iğne vurma parası 50 mi yanı
Nhlhmz11 Sevvl siz çok pahalı vermişsiniz , bende özelde oldum doğum paketim olduğu için yarısını verdim , 150 miydi neydi beş hafta önce .
Mrvbnbg2208 Sevvl uyuşmazlık için belirti oluyor test mi veriyorsunuz yoksa her gebeden test istiyorlar mı hiçbir bilgim yok da bilgi verir misiniz
MeltemEA Sevvl Eminim tabiki emin olmadığım şeyi neden söyleyeyim?Takipli olduğum hastanede 50 tlye yaptırdım.
papatyakokusu Arkadaşlar bana ikikere yapıldı ama doğum yaptım 42 saat içinde önceden olmuyor diye biliyorum bebeğin kanına bakılır ondan sonra
Nhlhmz11 papatyakokusu hamileyken 28 haftada bir kan testi yapılıyor doktor bakıyor gerek görürse kan uyuşmazlığı iğnesi vuruyor , doğumdan sonra da eğer bebek pozitifse ikinci iğne vuruluyor
Sevvl Mrvbnbg2208 benım kanama olduğu için vurdular zaten uyuşmazlık vardı ama 28 de vurulacaktık şimdi 2. Doz vuracak mı doktor bilmiyorum cuma günü belli olacak
05fatma Mrvbnbg2208 ilk önce gebeden kan istiyolar açlık tokluk kanı sonra yatış verip iğneyi yaptırıyorlar
Ummberaa Sevvl benimde dün gece vuruldu kanamam olduğu için şimdi gene kanamam var 2.dozdan hiç bahsedilmedi. Yatıyorum kesem aşağıya tutunmuş
Beyzag Sevvl benim 10.haftamda kanamam oldu diye yaptı birde 28.haftada yaptiracaksin dedi büyük ihtimalle sende yaptırırsn
sedaunaltun Banada 470 tl ücreti dediler özelde devlet hastanesinde vurulmak için ordaki kadın doğuma mı görünmek gerekiyor
sedaunaltun bendiyebiriii ben hep özele gittim aşıyı devlette vuruncam önce devlette herhangi bir kadın doğumcudan sıra alıp öyle vuruncam değil mi aşıyı