Bende tüp bebekle ikiz yavrularima hamileyim. 5+3 de iki tane kese gördük. 6+3 de de kalp atislarini duyduk. Bugun 7+1 deyiz. 11.yilimizda gelecekler. Sağlikla sihhatle kavuşalim ins.
10.gün 375
12.1015
17.gün 11600 cikmisti değerim.
Çift yumurta ikizleri 🤲