Ebrudursun28 öncelikle hayırlı olsun :) ben de tüp bebek yaptırdım ilk yaptırdığım beta testi dahil hep çok yüksek çıktı, o yüzden hep ikiz diye düşünmüştüm. 5.haftada Kese için gittiğim doktor tek kese var demişti şok olmuştum, hatta bi daha beta testi yaptırdım azalma oldu mu diye ama yine çok yüksek çıkmıştı. Sonra başka bi doktora gittim o iki kese var biri dolu ama diğerinde içi boş gibi deyip alttan muayene etmişti. O zaman ikisinin de dolu olduğunu gördük. Beta testlerin fikir verebilir bu konuda onlardaki değerler kaç?