Ben 30 haftalık gebeyim 15.haftadan beri enox 4000lik kullanıyorum oksaparla aynı muadili yani. Raporum var, çalışan sigortalıyım 3 kutu yazıyor 237 ödedim en son. Raporda da teşhiste gebelikle ilgili birşey yazıyor. Bittiği zaman bir kere aile hekiminde yazdırdım karşılamadı mutlaka uzman hekim yazması lazımmış bilginiz olsun. Eczanede %20sini ödüyorsunuz dediler normalde 700 750 tl bi kutusu dediler bilemedim 😩