Zynnpp cnm biri demiş ya tutmasıyla ilgisi yok diye aslında duruma göre var cmkü bebeğe kordondan giden kan akışının sağlanması pıhtı olmaması icin veriliyor bir nevi bebeğe giden kan akışnın sağlıklı olması bebegi tutması demek.. ben 6. Haftamdan itibaren kullanıyorm oksaparı 29. Haftamdayım .. Mutlaka doktoruna yazdır rapor illa bi genetik testinin olmasına gerek yok daha önce düşük yapmış olmanda yeterli bu raporu vermesi icin sadece devlet doktorları vermek istemiyor pandemide insanalr cok kullandıfı icin bi iğneleri bide kalp hastalarıda kullanıyor pıhtı hastalıkları olanlarda kullanıyor o sebebten gebelikte suistimal olmasn diye bazı devlet doktorları yazmıyo bile raporu ama özel direk uazıyo raporu.. 6,5 aydır kullanıyorm artık öğrendim 🙈