Btlabk
Ben kadın doğum a randevu almıştım , tip1 diyabet hastası olduğum için bundan sonra seni perinatoloji takip edecek dedi kadın doğumcu yönlendirdi yani daha sonra perinatoloji bölümüne gidip kadın doğum doktorun kaşeli kağıdını verdim doktor bana kendisi gün verdi