Elisa55 meleksaymaz https://mutluresim.com/image/3a6dc42b-7a28-43e6-b0ec-2f11a46fbfa5.GtzIs buda benim bebişin ultrasonu cok benzettim sizinkine 🤣
larin1213 meleksaymaz o çizginin yatay olması o haftalarda erkek- dik olması kız demek diye biliyorum.. bana erkek gibi geldi ☺️ Dilerim en kısa zamanda net gösterir kendini bizimle paylaşırsınız
Ebrarliva bademli_puding canım banada zibakarmisin benimde senin gibi bir kızım var ekrke olmasini çok istiom😍 bakarmisin ultrasyonuma
Elisa55 meleksaymaz bende aynı düsüncedeyim 😂😂 benim kesin değil ayın 7 sinde insallah gösterirse ögrencem bi kızım var bakalım
bademli_puding Ebrarliva canım pek anlamadım ama kese erkeğe benziyor kaç haftalık sağlıkla gelir inşallah 🥰