Sanırım her ilaç her bünyede farklı etki yaratıyor gyneferon kullanıyordum zaten bulantım var hem artırıyor hemde bi gün kabız bi gün ishal belirsiz şimdi ilacım bitti bi hafta falan olmuştur pazartesi dr kontrolüm var başka bişey önermesini isticem bakalım ne dicek