EdaOnurB Kızlar hangi demir ilacini kullaniyorsunuz ferro sanol iciyorum 18 haftalik hamileyim kabiz yapmayan bir demir ilaci var mi sizler neler kullandiniz
Nursaygi EdaOnurB Bende ferro sanol kullanıyorum gebeliğim başından beri 23. Haftadayım bazen kabız yapıyor bazen ishal belli olmuyor. 😬
27ozlem EdaOnurB ben de 18+6 dayım bugün başladım ferro sanol kullanmaya acayip mide bulantısı yaşıyorum ondan olabilir mi acaba
susis EdaOnurB bestiron kullanıyorum çok memnunum hiçbir yan etki olmadı, midem hassas diye doktorum bunu tavsiye etmişti ☺️
pelinden 3 aylık hamileyim doktorum henüz demir ilacına başlatmadı 4 aylıktan sonra başlarız dedi ben de bekliyorum
dahabirmavi 27ozlem bana da bulantı baş ağrısı bi de halsizlik yapmıştı ilk 2gün hep yatmıştım gece yatarken içmeye başladım geçti belki de bünyemde alışmış olabilir 🤷🏼♀️
EdaOnurB 27ozlem evet bende de mide bulantisi yapiyor ictikten sonra zor bekliyorum yemek yemek icin :(
Skrn1 Rabiafa bende feremat kullanıyorum doktorum akşam içmemi söyledi bulantı yapmasın diye akşam içmiyorsanız eğer akşama çevirebilirsiniz daha rahat oluyor ☺️
27ozlem dahabirmavi ya evet ben de aynı halsizim çok demek ondanmış ama bana doktor sabah aç karnına iç dedi
Gizzgzz EdaOnurB vegaferon Fort kullanıyorum kabız yapmak bir yana ishal oluyorum ama önemli değil kabız olmaktan çok çok daha iyi :)
dahabirmavi 27ozlem valla bana da öyle dedi de çok kötü oldum burdan bi arkadaşta gece içip hemen uyuduğunu ya da uyku arasında içtiğini söyleyince bende öyle yapmaya başladım başka türlü kötü yapıyor siz yine danışın
prensesinannesi94 EdaOnurB ferrum kullanıyorum 3.ayımdan itibaren başladım hiç kabızlık yapmadı ama gaz yapıyor malesef 🙄
dahabirmavi EdaOnurB teşekkür ederim bana da burdan bi arkadaş böyle yaptığını söylemişti bende mecbur böyle içebiliyorum 🤷🏼♀️☹️
Hamileanne 27ozlem ben ondan sandım ilacı bıraktım aynı şeyi yaşıyorum yani ilaçtan deilmiş hamilelikten
Babykalamar EdaOnurB o ilac banada kabizlik yapti gyneferona gectim iyiki gecmisim ne kabizlik ne siskinlik
27ozlem dahabirmavi aynen devam ederse tekrar bir danışacağım çekilecek gibi değil bu mide bulantısı valla
Skrn1 Rabiafa tok içiyordum akşam yatmadan önce içerken ama ben gündüze çevirdim artık ilaçla beraber yumurta falan yasak olduğu için