Ben hamileliğin en cok bu kısmından korkuyorum sanırım kızlar içimizde git gide büyüyecek ya hareketleri beni çok huylandiracak gibi hissediyorum ve korkuyorum bunu nasıl asarım bilmiyorum da 🤔 şuan 8. Haftadayim tabiki bişey hissetmiyorum ama hissedince nasıl olacağım bilmiyorum çünkü normalde de göbeğimden çok huylanan birisiymm benim gibi korku endişe yaşayan varmı