AdinsMom Symatlsk 16da kıpırtılar hissediyodum 17de akşam otururken sağ tarafıma toplanmıştı bi anda tekme atmıştı o zamanlar 3-2 günde bir sadece yatınca hissediyodum ama şuan hep hissediyorum 24+4
Azeriqizi Dudumundo ilk 16da hiss etdim ama bilmiyordum emin degildim bebek oldugundsn sonra ayni yerden gun gectikce dahada kuvvetlenince emin oldum.simdi 18hsftamizi bitiriyoruz bugun ilk kez tekmeler aldim bebisden baya kuvvetli hemde jsjsjs
Gunisigim @Symatlsk ilk hamileliğimde 20. Haftada hissetmeye başlamıştım. İkincide daha erken hissettim 16. Haftada
nevzatbaskomser Puhu_ishak Yaa ben de 16+1im.1 2 gündür kalp çarpıntım var gibi tüm vücudum atıyor karnımda hissediyorum bebek hareketi midir bu şimdi 🥲
Puhu_ishak nevzatbaskomser bilemedim canim daha çok yalnızca karnın belli bir yerinde pıt pıt vuruyordu benim 🥰
Busem_u Symatlsk ilk hamileliğim. 15. Haftasında içimde kelebek çırpıntısı yada damar atması gibi hissetmeye başlamıştım sonrasında artıyor zaten ☺️
Melekavsr Symatlsk 15+3 te göbek deliğimi yakın bi yerde balık kayması gibi hissettim sanki ters döndü gibi.
B_defne Symatlsk ben 16 17 haftalıkken hissediyordum hatta ilk korkmştm noluyo beee dye tepki vermiştim :))
Salcalimakarna Symatlsk 19.haftada pıt pıt kalp atması gibi hissettim ama sürekli olmuyor nadiren hissediyorum keşke hep hissetsem🥰
Serap05 Salcalimakarna durun bir hafta sonra nasıl olduğunu bende öyle diyordum maşallah dört gündür gece gündüz oğluşum coştu resmen 🧿🤗🥰
Elifsu01 Symatlsk benim ikinci gebeliğim tam 18 haftadayız hissediyorum ama öyle güçlü değil 🥰 Rabbim bütün isteyenlere yaşatsın bu duyguyu inşallah.
Kadergcn Bende 18. Haftama yeni girdim ama öyle tam olarak hissetmedim henüz 🙂 basen cok hafiften hisseder gibi oluyorum ama emin olamıyorum insallah en kısa sürede hissederim artık cok istiyorum 😀
ipek_1701 17+0 da kasık bölgem de pıt pıt hissettim. 5 gündür hergün 3 , 4 sefer hissediyorum ama tekme değil , pıt pıt kasıkta sağ tarafta kızım 💕 Oğlumda da 17+4 de hissetmiştim 💙