Minaa_m canım benimde 7 haftada durmustu sagliksiz gebelikler de oluyormuş oyle ve bikere oldu diye bidaha olacak diye birsey yok ben suan yine hamileyim ve senin gibi tedirgin oluyordum doktorum şaka yollu kizdi bana onu çıkar aklından diye bu cok iyi gidiyor diyor Allah bilir ve kısmeti olanı biz engellemeye calissak dahi gelir kötü şeyler düşünme hep güzel seyler dusun ben ancak güzel hayaller kurmaya basladim bebisimle ilgili♥️