Bsrbrg O belirtilerin olsa da bebeğin kalbi durunca tüm belirtiler devam ediyor. Benim bebeğimin kalbi durmuş, hiç anlamadım ve tüm belirtilerim kürtaj olana dek devam etti. Hamileliğin rahat geçiyorsa keyfini çıkar. İnşallah hep öyle geçer ve sağlıkla kavuşursun bebeğine