Kizlar düşündükçe ölüp ölüp dirildiğim çatı muayenesini sonunda oldum. İlk etapta acımadı ancak kendimi kastığım için doktor parmaklarını ittikçe canım acıdı. Biraz da kırmızı kanamam oldu, doktor kanaman birkac gün sürer dedi… 2 cm açılmam varmış ve bebişin kafası aşağıdaymış. Sizce doğum yakin zamanda başlar mi? 🥰🥰🥰