ST55 Nurcann07 çok geçmiş olsun canım Rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin, bir arkadaşımda böyleydi plasenta previası vardı, sağlıkla kucağına aldı, inşaAllah sende sağlıkla kucağına alırsın bebişini
Nurcann07 ST55 benim plesantaya 5 doktor normal yerinde dedi 2si birazcık aşşağıda dedi valla ben neye inancam bilmiyorum 🤷♀️
Aysecan06 CmreKsidar aklına olumsuz düşünceler geldiğinde hemen bebeğine sarıldığını, kucağına aldığını yani doğduğunu hayal et. Güzel seyler hayal et. Olumsuz şeyleri unutmaya bak.
CmreKsidar Aysecan06 keşke kendime engel olabilsem ama yapamıyorum bir türlü kendimi rahatlatamıyorum bu konuda
CmreKsidar yyagmurrsenn evet sanırım bazen burda okuduğum şeyler de çok etkiledi beni etkilenmemiş gibiydim ama etkilenmişim 🥺
yyagmurrsenn CmreKsidar ben gebeyken beni etkilemişti kızım dogunca da sürekli gidip nefesini vs kontrol ediyordum, girmemeye basladım ve normal bir insana döndüm. Benim tavsiyem biraz uzak kalın, son keyifli hamilelik haftalarının keyfini cıkarın😊
CmreKsidar yyagmurrsenn evet sanırım doğru cünkü burda herşeyi okuya okuya kafama takar oldum. Bilmemek güzelmiş bazen bazı şeyleri bilince iyi olmuyor ☺️
ST55 yyagmurrsenn çok haklısınız dün ben burayı özellikle bu postu okuduktan sonra içim bir sıkılmaya başladı saatlerce gece gram uyumadım, hamilelik doğum birden bir korkuttu🥺
yyagmurrsenn ST55 bence bir süre bunlardan uzak kalın, kiddsi takip edin, dogmus bebeklere dair bilgi sahibi olmak daha cok isinize yarar hem ☺️