CmreKsidar 30 haftaya girdim bana bisey oldu. Daha 30 haftaya gireli 3 gün oldu ama bana 3 yıl gibi geliyor. Sürekli kendimi dinliyorum sürekli bişey olacak endişesi karnım ağrıyor bebeğe bişey mi olacak sırtım ağrıyor midem bulanıyor hemen en kötüsünü düşünüyorum. Sürekli bebeğe bişey olacak korkusu yaşıyorum. Yok çok hareket ediyor normal mi biraz az hareket etse neden etmedi ya ben bunları nasıl aşacağım. Sürekli en kötüsünü düşünüyorum sürekli endişeliyim şimdi nefesim daralıyor uyuyamıyorum aklıma en kötü senaryolar geliyor. Bi ben mi böyleyim tamam herkes korkar ama ben her küçük şeyde aşırı endişeliyim napayım psikolojik destek mi alayım hiç iyi değilim 🥺
Mrsyesil94 CmreKsidar anksiyete olmuşsunuz sanırım ben de yaşamıştım kendinizi telkin etmeniz gerekiyor ve biraz da kadercilik tavsiye ediyorum rahatlamaniza yardımcı olur dua edin bol bol Allah’a bırakın nefes egzersizleri yapın,ancak böyle geçer diye düşünüyorum ben böyle atlatmistim
Nurcann07 CmreKsidar bende de psikoloji denen bişiy kalmadı artık 14 haftadır kanama ile uğraşıyorum bi sebepte bulamıyorlar.. evdeyim sürekli yatıyorum.. saçma sapan rüyalar görüyorum kendi kendime tribe giriyorum kendimi falan artık beğenmiyorum hiç hiç hiç iyi değilim yani böyle sürekli kalbim ağzımda zaten bişiymi olucak bebeğe diye tek istediğim 30-32 haftaları görmek🙏
ST55 CmreKsidar bol bol İNŞİRAH suresini oku canım, için daraldığı an Kur’an aç dinle inan çok iyi gelecektir, Rabbim gönlünü genişletsin ferahlatsın🤚🏼
Aysecan06 CmreKsidar aklına olumsuz düşünceler geldiğinde hemen bebeğine sarıldığını, kucağına aldığını yani doğduğunu hayal et. Güzel seyler hayal et. Olumsuz şeyleri unutmaya bak.
Seval75 Bende 26+5 haftalık hamileyim hep karamsar düşünüyorum başımada geliyor bunu aşmak gerek sürekli birşey olucak korkusu var içimde napsak 🤷
CmreKsidar Seval75 bilmiyorum benim 24 haftada suyum azaldı bebek riske girdi böyle değildim 30 haftaya geldim ya içime çok attım artık patlamasını yaşıyorum ama gerçekten iyi değilim nasıl asacağım bilmiyorum.
CmreKsidar Mrsyesil94 acaba doğum yapınca geçer mi kalır mı bu endişe bi sağlıkla ve zamanında doğsa öyle bir rahatlıcam ki ama ne olduysa şu son 3 günde oldu. Yani gerçekten çok iyi değilim tavsiyelerinizi deneyeceğim teşekkür ederim 🙏🏻
higirl CmreKsidar kendinize okuyun ve başka şeylerle ilgilenin bol bol Yusuf suresi ve Meryem suresi dinleyin ve bu surelerin gücüne de güvenin ♥️ Allah’a emanet edin kendinizi de bebeğinizide. Anksiyete sorunu gibi duruyor ama başka şeylerle oyalanırsanız faydalı olur yalnız kalmamaya ve kendinizi dinlememeye çalışın ♥️ Allah’a emanet olsun ☺️
Hsee CmreKsidar aynısını bende yasıyorum canım 39+2 deyim her gğn aglıyoruö elımde değil aklıma kötü şeyler geliyor saçma sapan ama bu bi dönem geçecek emınım herşeyin geçtiği gibi.
CmreKsidar higirl yanlız kalmamam imkansız yani en az haftanın 4 günü yanlızım. Yani çevremde insanlar da öyle yok annem hasta ayrı bir bakıma ihtiyacı var ama çıkıp bişeyler yapabilirim yanlız kalmamaya özen gösteririm dediğiniz duaları dinlerim teşekkür ederim insallah faydası olur yoksa gerçekten aklımı yitireceğim 🥺🙏🏻
CmreKsidar Hsee ah sizin haftanızı görsem öyle rahatlayacağım ki 24. Haftada erken doğum riskim oldu sanırım ondan dolayı biraz fazla içime attım simdi her an endişeliyim hep kötü şeyler düşünüyorum umarım sizde rahatlarsınız gerçekten çok yıpratıcı 🥺
CmreKsidar Nurcann07 bende 24. Haftada su azalmasıyla erken doğum riski yaşadım sanırım o zamanlar çok strese girmemeye çalışsam da fazla içime attım şimdi de her an bişey olacak korkusu başladı. Napacağım hiç bilmiyorum. İnşallah sağ sağlim,zamanında ve biz aklımızı kaybetmeden kucağımıza alırız ❤️
higirl CmreKsidar yalnızlığın tetiklediğini düşünüyorum güzel şeyler düşünün evladınızın doğduğunu onu kucağınıza aldığınız anı kokusunu içine çektiğiniz anı hayal edin mesela hangi müzikleri sever diye düşünün neyi yemeyi daha çok sever gözleri ne renk olur daha güzel şeyler hayal edin 🌸
Nurcann07 CmreKsidar valla 10. Haftada başladı işde bende şuan 24+2 oldum hergün yattığımda şükür bugünde bişi olmadı diyorum aktif kanama hala devam.. hergün kan görmeye kafamı dayanır vücutmu 🤷♀️ Amin canım amin inşallah bu çektiklerimizin mükafatını alırız 🙏
CmreKsidar higirl aslında eşim 3 gün evde vakit geçiririz gezeriz bişeyler yaparız ama bana birden oldu dediğim gibi. Şimdi siz böyle şeyler söyledikçe ağlayasım geliyor yani ben anneliğin bu kadar endişeli bişey olduğunu düşünmemiştim. Çok teşekkür ederim gerçekten böyle destek görmek biraz konuşabilmek insanı bir nebze rahatlatıyor belki de nefes darlığı bugün bu yüzden yaşıyorum ❤️🙏🏻
CmreKsidar Nurcann07 çok haklısın hiç kolay şeyler yaşamıyorsunuz ve uzun zaman bu psikolojide kalmak insanı mahvediyor. Doğunca da yine böyle bu kadar endişeli olacaksak ben kısa sürede deli olurum gibi ☺️ Evet bende öyleyim her geçen günde evet bak boşuna telaş yaptın bişey olmadı diyorum. Amin canım insallah 🙏🏻
ST55 Nurcann07 çok geçmiş olsun canım Rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin, bir arkadaşımda böyleydi plasenta previası vardı, sağlıkla kucağına aldı, inşaAllah sende sağlıkla kucağına alırsın bebişini
higirl CmreKsidar eşinizle paylaşıp bir defaya mahsus ferahlayabilirsiniz ama eşinizinde gözünü korkutmaya gerek yok bence ☺️ zoru bitmiş zaten riskli dönemi atlatmışsınız. Endişeli anneler herzaman bebeklerine çok daha iyi bakarlar bence hep dikkatleri üstünde olur dört dörtlük bakacağınıza eminim ☺️
higirl CmreKsidar bir yandan da isteyip bu duyguları yaşamayan insanları düşünüp şükretmek lazım. Güzel şeyler düşünürseniz hayatınıza güzel şeyleri çekersiniz Allah yardımcınız olsun iyi geceler 🌸🌸
CmreKsidar higirl bugün akşam söyledim aslında ama çok abartmadan söyledim bak daha riskli haftaları atlattın böyle kötü şeyler düşünme dedi ama elimde değil. Teşekkür ederim sağolun 🙏🏻🙏🏻❤️
CmreKsidar higirl çok haklısınız düşünüyorum zaten düşünmez miyim insallah Allah isteyen herkese nasip eder. Tekrar teşekkür ederim iyi geceler 🤎