Semilk05 Ksphcr giderek şiddetleniyor sancı girdiğinde asla yatamıyorum 15-20 dk da bir geliyor 30 saniye 1 dk arası sürüyor
Zehra-11 Ksphcr 40+1 oldum ne nişan var ne su sadece ilk kez bugün gün boyu karnım ağrıdı belimle birlkte sureklı agrı oldu ama adet olacakken ki agrı olur ya o şekilde ıdi yolun sonundayz Az daha sabır
Aysegul123Defne Semilk05 ne güzel Allah bir avazda kesisisz dikişsiz bir doğum nasip etsin bebişinde sende sağlıcakla öpüp kollasin inşallah 🙏 darısı başıma sende sancı icindeyken bana dua edermisin
Hsee Semilk05 allah yar ve yardımcın olsun dua et bizede nasip olsun :) melekler yanındadır caanım benım korkma sakın🥰😍
Zehrasimralina Bende 39. Haftaya girdim ama hiç bir belirti yok ne ağrı ne sancı neden böyle oluyor normal birşey mi anlamadım böyle devam ederse ne olacak hayırlısıyla kızıma kavuşmak istiyorum arrtııkk