Emomm evet ben de uykusuzm yorgunum 3 çocuk sonuçta hiç durmak yok ekmek pek tuketmiyorm zaten ben doğumdan sonra aldım hamileyken bile pek bı kilom yoktu
Tatlı ile aram yok bakalım bol su içmeye çalışayım havalar soğuk diye dışarıya cikamiyorm ama hava güzel olunca hep cikicam bana da yürüyüş olur