DiplomaliEvHanimi htcmuhammed yok 30aksami 31gunduz o kadar 🙂 Yapmadim ya gecikmeyi bekleyim dedim gecen ayda 18gun geciktim cunku doktor hicbisy yok dedi kontrolde
htcmuhammed DiplomaliEvHanimi yok hamile degilim Rahmin belki bebege hazirliyordur ki insaAllah hamilesndr bana da hbr vr
Cansunurettim 4bucuk aylık evliyim hemn kaldım istedigim için cok gecmedi hemn düşürdüm yolculuk yaptıgum için cok yeniydi 5.haftalıken kaybettim ardından hemn hamile kaldım ben şimdi ise 3.ayımızı bitirdik 14haftalıgız saglıklı bir gebelik
Ftm-Srgn htcmuhammed Canim ben dusuk yaptim evde . Doktora gittim parca kalmamisti dedi.10 gun sonra tekrardan hamile kaldim.Dusukten 10 gun sonra yine bulanti başladı. Saglik ocagina gittim dedim yeni düşük yaptim ama tekrardan hamileyim dedim cunku bulanti oluyor dedim.Kan testi verdim.Birsey cikmadi sonra kadın dogum uzmanina git dedi ayni hamilelik belirtileri oldugunu soyle dedi.Gittim canim tekrardan hamile oldugumu ogrendim cok sukur Rabbim e ....Simdi ise 34 haftalik hamileyim canim
htcmuhammed Ftm-Srgn Rabbim sagsalim kucagna almayi nadip etsn Ekimde dusuk yapmistim şbatta da dis gebelik kurtaj oldm
Gzmozcetin htcmuhammed ilk gebeliğim 18. Haftada düşük yaptım Nisan 1 de Temmuzda tekrardan hamile kaldım şu an da 19 haftalık biz çok değil ama bir kaç ay ara vermiştik tabi her zaman söylüyorum doktora danışın sizi daha iyi yönelendirir. Koç üniversite hastanesi perinatoloji bölümünden radevu aldım ilk defa gideceğim doktorların iyi olduğunu söylediler birde ordaki doktorda muayne olacağım
htcmuhammed Gzmozcetin insaAllah bu defa bebehinze hayirlisiyla kavusursnz Kurtajdan snra 9 aydr olmuyor bir sorun da yok
Gzmozcetin Gzmozcetin enfeksiyonum biraz fazlaydı ve rahim ağzı açıklığı Şuanda progestan kullanıyorum gebeliğimi öğrendiğimden beri şu aşamada iyi gidiyor ama ileriki zamanlarda nasıl olucak hiç bilmiyorum çok tedirginim
Gzmozcetin htcmuhammed enfeksiyonum çok fazlaydı ve servikal yetmezlik progestan kulllanmıyorum öğrendiğimden beri şu aşamada iyiym ama büyüdükçe ne olcak bilmiyorum çok tedirginim
htcmuhammed Gzmozcetin bende de bitmeyen enfeksiyn var o kdr ilac fitil kullandm hala enfeksyn devam edio Veren Allah alan Allah imtihan insaAllah alirsn kucagna dua insaAllah
Askmeyvesi htcmuhammed bende oyle olmustum eylulun 12 dusuk yaptim sonra ekimde adet olmadim test yaptirdim hamileyim cok sukur suan 8 haftalik olduk bile olabiliyo yani cnm