htcmuhammed Canim ben dusuk yaptim evde . Doktora gittim parca kalmamisti dedi.10 gun sonra tekrardan hamile kaldim.Dusukten 10 gun sonra yine bulanti başladı. Saglik ocagina gittim dedim yeni düşük yaptim ama tekrardan hamileyim dedim cunku bulanti oluyor dedim.Kan testi verdim.Birsey cikmadi sonra kadın dogum uzmanina git dedi ayni hamilelik belirtileri oldugunu soyle dedi.Gittim canim tekrardan hamile oldugumu ogrendim cok sukur Rabbim e ....Simdi ise 34 haftalik hamileyim canim