Tinkipinki hmm baya kotu denk gelmis sana , olsun gene soylemis en azindan sende merak ediyosun tabi bende biraz gec duymustum ondan cok korktum her muayneye gittigimde orda goruyodum doktorla konusmayi bile unutuyodum heyecandan orda gorunmesi bana yetiyordu 😅