Mugeliya ah o kadın dogum doktorları devlettilerden nefret ettim aynısı bende de göstermiyor kalp atışını dinletmiyor verdiği görüntü sacma sapan bir kere detaylı ya gittim devlette 13 haftalıktım aptal dr anlamadığı İcin git dedi Allah razı olsun o adam akıllı bir görüntüsünü verdi bu ayın 7 sinde detaylı ultrason randevum var eger aynı kişi varsa o bölümde o adam sag olsun doktordan daha cok gösterdi bilgi verdi devletten iyice sogudum dogumu özelde yapıcam o yüzden hep özele gitmek istemedim cok pahalı DİE ama son zamanlarda gidicem