Kucuk_melegim tıka basa sürekli yemek yemedim tabikide sadece düzenli beslendim ben öyle çok ye sütünde çok olsun kısmına pek inanmıyorum ben öyle yapmadım sadece öğün atlamadım her öğün düzenli bir şekilde beslendim sürekli komposto tükettim yoğurt sebze meyve yedim falan yani tabi bence korse takmakta çok etkili doğumdan sonra