denizarenmom Kucuk_melegim arti hicbirsey yapmadim valla normal gebelikten once nasil besleniyorsam oyle devam ettim
Eczacianni Kucuk_melegim 65 ile hamile kaldım 39+1de 88 ile doğuma girdim 🙈 şimdi kızım 3.5 aylık 17 kilosu gitti bile emzirmeyle. Sakin ol doğumuna odaklan olan olmuş afiyet olsun bu günler bidaha gelmeyecek:)))
Kucuk_melegim Eczacianni ay bunu duyduğuma cok sevindim gerçekten tek olduğumu saniyordumm şekeriniz yok deglmi bende şeker yok bebeğim de 36 haftaliken 2680di pazartesi randovum var 39 olucaz bakalim kac kilo olmuş
Kardelentrkylmz Eczacianni ne güzel öğütt bayıldımm 😋😋 kesinlikle katılıyorum afiyet olsun hanımlar bebişimiz sağlıklı olsun yeter.
Kucuk_melegim aslii1 yaa sende bizdensinn şekerin varmi canim bende şeker yok ama maşallah doymayan boğazım var
aslii1 Kucuk_melegim hahha bendede yok canım ama dediğin gibi pis boğazım şekeri deler geçer yani hep çok tatlı yemekten oluyo bunlar 😂
Tumaypirr Kucuk_melegim Ben ilk hamileliğimde 33 haftalıkken doğum yaptım 68 kiloyla hamile kaldım 82 kiloyla doğum yaptım ama sütüm artsın diye falan çok düzenli beslendim bol bol su içtim 10. Günde eczanede tartılmıştım 70 kiloydum 12 kilo vermiştim
Kucuk_melegim Tumaypirr yaa neguzel mesela neler yediniz bana diyorlar yemege zorlama bol su iç emzirme doneminde
Tumaypirr Kucuk_melegim tıka basa sürekli yemek yemedim tabikide sadece düzenli beslendim ben öyle çok ye sütünde çok olsun kısmına pek inanmıyorum ben öyle yapmadım sadece öğün atlamadım her öğün düzenli bir şekilde beslendim sürekli komposto tükettim yoğurt sebze meyve yedim falan yani tabi bence korse takmakta çok etkili doğumdan sonra
Pnrefeminikmucizemmm Yarın 23 hafta olcaz inşallah 65 ile hamile kaldım şuan 70 kilodayım doğuma kadar 80 kilo olcam sanırım 🤦♀️
Pnrefeminikmucizemmm Diyet mi yapsam diye düşünüyorum açıkçası ama bilemiyorum aldığım kiloları tekrar verememekten korkuyorum birde bu kilo yüzünden ayyy çok kötü olmuşsun feln diyorlar beni daha çok modumu düşürüyor
Kucuk_melegim Pnrefeminikmucizemmm aman sala gitsin vallahi bana da diyorlar umrumda degl çocuğum sağlıklı olsunda kiloyu veririm doğumdan sonra veriliyor gerçekten asıl ozaman yediklerimize dikkat etmemiz lazm şimdi bu ödem bebeğin kendisi suyu vs derken onlarda sonuçta tartiya çıkınca ağırlık olarak gözüküyor yani boşver veririsn
Pnrefeminikmucizemmm Asiye6125 bende şeker yüklemesi yaptırtcam çıkarmı bilmiyorum siz kaç haftalıkta yaptırtınnız