Arzumm1 benim kuzeniminde doğuştan hiç rahmin yok dediler böbrekler de at nalı böbrekmiş galiba 2 böbrek yapışık mı oluyor öyle bişey oda benim ameliyat olduğum doktora gitti farklı ameliyatlarda olması gerekti oldu şimdi senin vücudunun 3 sene filan dinlenmesi gerekiyor ondan sonra yapay rahim varmış galiba biseyler anlatmış doktorum ondan yapabiliriz demiş ona bile umut verdi tıp çok gelişti vardır Allah’ın izniyle çaresi herşeyin