Havvagks canım benim belirti vardi ben kuccukken surekli enfeksiyon olurdum hastaneye gidince tek böbrek öğrendim ve bobreklerle rahimler baglantiliymis birbirleriyle kimse rahimden bahsetmedi bana her adet oldugumda siddetli baş dönmesi kusmalarim olurdu evlendikten sonra kadın doğum doktorları söyledi bobrekle rahim bir dedi birinde sorun varsa digerindede çıkabiliyor dedi ama kimse amleyta yanaşmak istemedi açıkçası bende senin gibi birlestirme yada tupum açılsın diye 2 kez girdim amleyta ama doktorlar yapmadi tupte zaten yok gibi birseymis ve her gittigim doktor tup bebek diyip basindan atti beni kimse ugrasmak istemedi durum bundan ibaret anlayacağın ben osmaniyedeyim