Zeynep_61_70 Kizlar alev atıyorum resmen naptiysam geçmiyor kafayi yicem ne su icebiliyorum.nede yemek süt icdim herşeyi denedim. Geçmiyor gavisconu hiç denemedim aranızda kullanan varmi.mide yanmasına faydasını gören
yanlisanlamaama Zeynep_61_70 ben kullanıyorum iyi geliyor, ben genelde gaz için kullanıyordum ama yanma için de kullanılıyor
gecekusuanne Zeynep_61_70 ya bende ise yariyordu normalde ama 2 gundur bende yaramiyor dun gece saat 4 falandi mide yanmasi bide af edersin agzimin ici ksmuk dolmus bogulcak sekilde uyandim resmen napcaz bilmiyorum son haftalar gecmek bilmiyor bu yangiyla
KayraKuzusu Gaviscon baya işe yarıyor,hamileler rahatlıkla kullanabiliyor,pembe şişeli gavisconu öneririm günde 3 kere içilebiliyor
yanlisanlamaama Zeynep_61_70 o diğerinden biraz daha az etkili ben günde 4 keze kadar kullanıyordum pembe olanı eczanede bulamayınca yeşil olanı aldım eczacı bana her zaman içtiğin dozda iki kaşık içebilirsin dedi
Zeynep_61_70 gecekusuanne aynen öyle ağzımda tufa bir tat var ve aşırı yoğun Bir şekilde şurda 4 hafda kaldı hayırlısıyla bir atlatsaydik 😔🤲
Honeymom17 gecekusuanne dun gece benimde oyle oldu uzaniyodum birden dikeldim kendiliginden agzim afedersin kusmuk doldu birden
Zeynep_61_70 gecekusuanne aynen geçmiyor kuzum malesef 😔 Rabb’im sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah ♥️
ParildayanYildiz Zeynep_61_70 bende tek işe yarayan gaviscon oldu aşırı yandığı zamanlar iki tatlı kaşığı yoksa bir tatlı kaşığı içiliyor
gecekusuanne Honeymom17 cok kotu bisey ya ben uyurken dolmus higgg diye nefesim kesildi kosa kosa lavaboya gittim esime dedim resmen bogulcaktim diye cok korktum valla