arelbaby Mervegnccmz kabızlık yaşamadım ama koyu renk oluyor büyük abdestim. Doktor demişti koyu renk olabilir korkma diye
Babykalamar Dilaraanl 2 ay gyno ferro sanol kullanip buna gectim. Bana gore muhtesem bi ilac ne kabizlik ne ishal ne siskinlik hic birini yapmiyor. Digerinde kabizlikta cok cekmistim. Ben cok memnunum pembe seker gibi zaten cok guzel icmesi🤣
Gorkim Dilaraanl ben 4 gün içtim karın ağrısı ishal falan darmaduman etti beni 7. Aya girdim şimdi demir takviyesini koldan alıyorum
Eceecim Dilaraanl ben de bu ilacı kullanıyorum 3 ay oldu sanırım. Düzenli içiyorum. İshal kabızlık vs herhangi bir yan etki olmadı. Genelde demir ilaçları böyle yan etkiler yapıyormuş diye duydum. Kan değerlerim gayet iyi çıkıyor. Memnunum ilaçtan yani 🌸
Nhlhmz11 Dilaraanl ben kullanıyorum sabah akşam , aç karnına içtigimde bir elim ayağım gidiyor yemek yiyene kadar birde mide bulantısı yapıyor . Bayadir kullanıyorum .