kkadereraslan okuduğum kadarıyla herkeste ayrı rahatsızlıklar oluyo canım kimisinde hic olmuyo 18 +1 de oldum geçen hafta rahatsız oldum baya hasta gibiydim sırtım falan ağrıdı baya hemşire demişti ağrın olursa parol iç diye içtim ertesi gün öyle kendime geldim. Insaaalh sende olmaz bu ağrılar. 🤲🏻💕 korkulacak bişey değil herşey bebislerimiz için.