kkadereraslan Kızlar 17 haftalık hamileyim. Pazartesi tetanoz aşısı yaptırıcam. Aşı sonrası ne kadar ağır bi ağrı oluyor yaptıranlar yardımcı olabilir mi ?
Tubaa41 kkadereraslan bende 20 haftalığım yarın yaptırcam . Daha önce yaptırdığım da kol ağrım felan olmuştu gebelikte nasıl olur bakalım
Benas kkadereraslan benim bildiğim o aşı 20. Haftada yapılıyor hatta bugün dr uma sordum 20. Hafta dedi
zeynepmom34 Benas evet bende 20 de oldum 2. Dozuda 24 haftalıkken oldum 17. Haftada yapılmıyor diye biliyorum sağlık ocağındaki bana 20.ci haftayı beklemelisin dedi
Acemianne8 Ben dört gün önce yaptım üç gün boyunca kolumu kaldıramıyordum hem ağrıdan hem de ağırlaşmış gbi oldu
Tugbakose-24 Tetanoz aşıları kalkmadımı ya. Bnde gecen ay olucaktm saglık ocagına gttm ama yapmadılar. Aşılar toplandı dedı ve gonderdı bnı
Htcsnmz03 kkadereraslan ben bir doz yaptırdım açıkçası çok kötüydü kolumu kaldıramadım ve hasta gibi oldum ikinciyi yaptırmayı düşünmüyorum
arelbaby Htcsnmz03 doktorunuza sorun ama 2.doza o karar veriyor. Eğer ateş terleme bulantı kusma yapmadıysa 2.doz öneriyor :)
arelbaby kkadereraslan 22 haftalıkken yaptırmıştım ilk vurulduğunda bir sıkıntı yoktu bende acısı 2.gün başladı biraz kol ağrım vardı oda aşı olduğumuzda olan ağrı o kadar :) sadece 1 gün su değdirmeyin.
arelbaby Tugbakose-24 evet covid aşısı da turkovac firma değişmiş tetanozdada. Israrla sormuştum çünkü hangi firma diye kendi üretimimize geçilmiş onada turkovac mı turkilac mı öyle birşey dedi tam yanlış olmasın. Tetadif kaldırılmış bunlara geçilmiş