Ahsenn031013 merhaba, yeni gördüm sorunuzu. Benim doktorum önerdi Fetal DNA testini. 35 yaş üstünde olduğum için riskin daha fazla olabileceğini, hiçbir şeyi atlamamak adına ikili, üçlü taramalardan daha yüksek güvenirlilik veren Fetal DNA (yurt dışı testi diye de geçiyor) ya da amniyosentez testi önerdi. Fetal DNA’nın %99,7, amniyonsentez testinin ise %100 güvenirliği varmış. Fetal DNA bir tüp kan alınıp yurt dışına gönderilerek, amniyosentez ise göbekten bir iğne ile girerek bebeğin içinde bulunduğu sıvıdan bir miktar alınmasıyla yapılıyor. Kan testinden bebeğim cinsiyeti de öğreniliyor kesin olarak 11. haftada.