Hkarya mucizem40_ 13+6 yım geçen ikili taramaya girdim orda erkek gibi gözüyor sadece tahmin dedi kesin değil erken öğrenmek için dedi 16 haftalıkken randevum var o zaman bakacağız sağlıkla gelsin inşallah🥰🙏🏼
mucizem40_ Melo91 maşallah rabbim hayırlı evlat eylesin darısı bana inşallah çok istiyorum bir kızım omasını
mucizem40_ Ecemfrdls ayyy aynıyız bende cuma gitcem inşallah öğreniriz öğrenirseniz lütfen paylaşırmısınız
Ckcglcn Bende 13 hafta 1 günüm bugün doktorum erkeğe benziyo demişti 2 hafta önce genetik testi yaptırdım bugün belli oldu kızmış Yarın görmeye gidicem bebişi