Bsk2101 38+1 hatta onun da dolmasına az kaldı ama çatı ağrım dışında hiç bir belirtim yok. Bazen kasıklarım sızlıyor ama ne kasılma ne sancı. Gittikçe sabırsızlanıyorum günler geçmiyor gibi sanki. Herkes de doğurmadın mı sen dedikçe daha çok geriliyorum. 🙄
Gul_hamad Bsk2101 di mi ya? Bizimkiler ha sen uyu,hareket etme.ama 1 saat yuruyorum. Aksamlar kocam göturecek kumda yurumek icin)) gelsin artiiik
KahramansemanurAdsoy Bizde 39 olduk ama hiçbir belirti Yok doktor 9 Kasım’a kadar beklicez dedi son günler geçmiyor ya bide bizim bi sıkıntı yok ama doktor ilişki yasak dedi neden acaba ?🤔