2 tane kaybım oldu bu 3. hamileliyim 22. haftadayız detaylıda böbrek bağırsak ense burun hepsi anormal çıktı. 2 hafta bir ömür gibi geldi haftaya gene kontrole gidicem. Yüce rabbimin yazgısı sorgulanmaz benim sınavlarım hep ağır geçerdi ama bu sınav epey ağır geldi. Sıvıda aldırmadım kanda vermedim hergün onu seviyorum okşuyorum yağlar sürüyorum şarkılar söylüyorum en güzel yemekleri yiyorum dua ediyorum. Ha onu karnımda öldürmüşüm ha doğmuş kundağında öldürmüşüm benim için aynı.yarın yolda araba çarpıp başka insanlara muhtaç kalabillirz o zaman vazgeçilip itilip kakılmak mı isterdiniz ya da ölmek mi isterdiniz? Yoksa etrafınızda sevgi olsun mu isterdiniz? Allahım nerde varsa kim varsa benim çocuğumada şifa versin yüce rabbim sınavlarımızı hafifletsinn…