Dost12 ben güzel temiz sonuçlar alacağınıza inanıyorum, bebeğinize küsmeyin, bende ikili tarama zamanı çok üzülmüştüm hatta ufak bir iki bebek eşyası vardı onu görmek bile üzüyordu, daha doğum yapmadım Allah’ın izniyle yavrularımız sağlıcakla gelecek 🤲 yine aklımda sürekli ama ne zaman çok düşünsem bi tane tekme yiyorum oğlumdan ve ense kalınlığı daha yüksek olup yine burnu falan gözükmeyip çooook fazla sağlıklı doğan bebek var siz güzel düşünüp Allah’a sığınıp dua edin, kafanız rahat etsin isterseniz de amniyosentez yaptırın tabi kesin sonuç