Cok gecmis olsun rabbim saglicakla kucaginiza almayi nasip etsin benimde 2 li normaldi detaylida kalbi delik ve sol lateral ventrikul sinira yakin bir deger cikti fetaleko yapildi kalbinde delik var dedi amniosentez onerdi yaptrdim bekliyorum ,hepimiz hayirli haberler aliriz insallah