Kızlar bugün kontrolum vardı 18 haftalık gebeyim kız olucakmis inşallah .. ama kötü bı haber aldım doktorumdan . Tek tarafli koroid pleksus kisti gördü bebegimde . İkili tarama test sonucum güzel çıkmıştı . Bebekte de dudağında kollarinda herhangi bi sorun yok içini ferah tut benim bebeğimde de vardı kayboldu sonradan kist dedi . Ama ben ilk kez kist duyduğum için çok korktum başka bir uzmana yönlendirdi bide o görsün sonra konuşalım diye . Hala kendime gelemedim . Başına böyle bı durum gelen oldu mu