Mnur123 Sila66 inşallah normale döneriz gerçekten eşlerimiz iyi ki var ben çok panik bir insanım o ise beni her zaman sakinleştirir iyi düşünmeme sebep olur❤️
Mnur123 Sila66 yoo benim doktorum 24 e kadar büyük ihtimal çıkar demişti. Ondan sonrada ihtimal var ama çok değil dedi. Çıkar inşallah ben sürekli bel altına yastık koydum uzandım sende öyle yap inşallah çıkar
Ebbbr Bende aynı tedirginliği yaşıyorum çok stresliyim ve çok korkuyorum 36+3 teyim haftaya bugğn doğum olcak sezeryan ve plesenta Rahime yapışmış. Yani Allah’a bıraktım artık kendimi inşallah sağlıkla alırım kucağıma
Yusra Elif9110 acil sezeryana alindigim için doğumdan önce damar yolu açıp sondayi taktılar ama acı olmadı cok hafif ilk yandı
Nergiz1 Şöyle ki doktorum yukarı çıkacağını söylemişti.Bana kanama falan oldu mu diye sormuştu. Bende hayır demiştim.Haftaya kontrolüm var bakalım ne diyecek.