Bebegın esı asagıda dendı bende Youtube de bı video denk geldim ölüm oranı yüksek denılıyor bu vakada doktorum o yüzden kan bulamazsak ben sana verırım benimle aynı dedı sımdı uzerıme daha fazla korku bindi ya doğuma gırdıgımde farklı şeyler olursa bu korkuyu nasıl yenicem nasıl dıkkat edıyorum yatıyorum ama olucak olursa oluyormuş annelık cıdden zormuş karnına düştüğü andan anlıyorsun zorluğunu bebegıme bısey olmasın yeter.
Güçlü durmaya çalışıyorum olmuyor esıme de bellı etmıyorum o da uzulmesın diye ıcıme kapandım bır mucıze olsa her şey yoluna girse sağlıklı dünyaya gelsek beraber su yaşıma kadar o kadar şey yaşadım ki artık kaldıramıyorum erken yaşta annemı kaybettim verem oldum anlatacak kımsen olmayınca ıste sıze ıhtıyac duydum bunları yazarken o kadar doluyum ki haykırasım var mucıze beklıyorum ınsallah bulur beni❤️